Godząc niezgodne, czyli Betlehem

Autor: Stefański Krzysztof Kategoria: Recenzja Fraza kluczowa: Krytyka muzyczna 2.0 Data dodania: 28 lutego 2014

Recenzja z prawykonania Betlehem na chór mieszany, organy, duduk, instrumenty perkusyjne i live electonics Wojciecha Błażejczyka zamówionego w ramach II edycji programu Instytutu Muzyki i Tańca „Kompozytor - rezydent”.

 

Misterium Kolędowe
25 stycznia 2014 r., godz. 21.00
Katedra p.w. św. Jakuba Apostoła w Szczecinie

Wykonawcy:

Chór Akademicki im. prof. Jana Szyrockiego ZUT w Szczecinie
Katarzyna Borecka - organy
Oliwier Andruszczenko - duduk, klarnet basowy, flażolety
Patrycja Napierała - daf, bendir, tar, riq, kalimba i inne instrumenty perkusyjne
Wojciech Błażejczyk - elektronika
Adam Kuliś - baryton
Dominika Prątnicka - sopran
Szymon Wyrzykowski - dyrygent

Program:

Wojciech Błażejczyk - Betlehem na chór mieszany, organy, duduk, instrumenty perkusyjne i live electonics

Niniejsza recenzja jest efektem realizacji programu IMiT „Krytyka muzyczna 2.0“

fot. Małgorzata Kosińska

 


Krytyka muzyczna 2.0; Kompozytor - rezydent: Krzysztof Stefański - Godząc niezgodne, czyli Betlehem [2 str.; 435 KB] - pobierz