filtr wyników

  • Budowa dud wielkopolskich, typ rawicko-gostyński

    Budowa dud wielkopolskich, typ rawicko-gostyński

    Autor: Zawarty Bartosz Kategoria: Projekt instrumentu Fraza kluczowa: Szkoła mistrzów budowy instrumentów ludowych Data dodania: 28 listopada 2014
    Projekt instrumentów w ramach programu "Szkoła mistrzów budowy instrumentów ludowych"
  • Brak zdjęcia

    Dźwiękowisko

    Autor: Ośrodek Kultury i Sztuki „Resursa Obywatelska” Kategoria: Film Fraza kluczowa: Dźwiękowisko Data dodania: 24 listopada 2014
    Reportaż z warsztatów w ramach nowego projektu edukacyjnego IMiT, prowadzonego we współpracy z Radomską Orkiestrą Kameralną.
  • XVII Międzynarodowa Letnia Szkoła Muzyki Tradycyjnej

    XVII Międzynarodowa Letnia Szkoła Muzyki Tradycyjnej

    Autor: Fundacja Muzyka Kresów Kategoria: Film Fraza kluczowa: Rok Kolberga 2014 Data dodania: 17 listopada 2014
    Film z XVII edycji Międzynarodowej Letniej Szkoły Muzyki Tradycyjnej (6-20 lipca 2014 Świerkocin k/ Olsztyna)
  • Raport o stanie szkolnictwa muzycznego II stopnia

    Raport o stanie szkolnictwa muzycznego II stopnia

    Autor: Konaszkiewicz Zofia (Ed), Chmurzyńska Małgorzata (ED), Gębski Andrzej, Lipka Emilia, Sierszeńska-Leraczyk Małgorzata Kategoria: Raport Fraza kluczowa: Raport o stanie szkolnictwa muzycznego II stopnia Data dodania: 23 października 2014
    Raport o szkolnictwie muzycznym II stopnia powstał na zlecenie MKiDN jako wynik różnych opinii o szkolnictwie muzycznym - od wielkich pochwał po uwagi bardzo krytyczne. Każdy refleksyjny człowiek związany z tym szkolnictwem przyzna, że w dokonujących się ogólnych przemianach społecznych dotykających zarówno kształcenia, jak rynku pracy, nadszedł czas, aby polskie szkolnictwo muzyczne poddać wszechstronnemu badaniu i zachowując to, co najlepsze, dokonać w nim niezbędnych zmian. Konieczność tych zmian dostrzega przede wszystkim młodzież, stająca przed problemem znalezienia pracy po tak długim kształceniu, ale także duża część nauczycieli. W całym Raporcie starano się, aby wszystkie problemy przedstawiać maksymalnie obiektywnie, bez idealizowania i bez koncentracji tylko na słabościach. Namysł nad całym szkolnictwem muzycznym, a w tym przypadku nad szkolnictwem II stopnia, ma lepiej wyeksponować zawarty w nim skarb.